Strikkekafe i Trondheim!

Jeg var så heldig at det viste seg å være strikkekafe på Jordbærstedet i Kjøpmannsgata da jeg var i Trondheim sist uke for å hjelpe Benedikte med pakking.
Der traff jeg noen utrolig koselige damer:)
Bla. Karipia, Annem, Fjellrosa, MaritHB, Kate  med mange flere. Tusen takk alle sammen for en utrolig koselig kveld!! Håper jeg får mulighet til å være med på flere:)

Fjellrosa hadde med seg garn, og der ble jo fristelsen for stor, så det havnet noen hesper i posen hjem til Molde og:)

Ellers så var det så mye fristende stoffer og mønster i butikken, at her kunne jeg brukt minst en hel dag og gått og tittet.

Jeg fikk også kjøpt noen maskemarkører av Karipia, og de er allerede tatt i bruk:)

Her ser du litt fra den kvelden
img0768

AnneM, Karipia og Fjellrosa

img0769

img0770

Her ser dere utvalget av garn Fjellrosa hedde med seg, i tillegg til heklenåler og strikkepinner:)
Er det rart fristelsen ble stor??

img0771

Dette ble med hjem til Molde

img0786

3 kommentarer

Niko

27.feb.2008 kl.15:44

Skal si du var heldig med garnkjøp og strikketreff når du var i den byen. Ha en fin kveld.

karipia

27.feb.2008 kl.17:07

Takk for sist, det var veldig hyggelig å treffe deg. Gleder meg allerede til neste gang jeg.
Og jeg venter spent på hva du skal lage av de hespene..... jeg regner med du trengte dem til noe....hehehe

Fjellrosa

27.feb.2008 kl.23:41

takk det samme til deg....ble overraska over at jeg var på di bildene hehe...uffameg....veldig kos og treffe deg og da...håper d blir igjen snart!!